15 marca 2013

Akcja - Regeneracja Rzes

Cudem wykradłam, przemyciłam i schowałam odżywkę do rzęs, którą zakupiła moja siostra (ech, czy Wasze starsze siostry też wolą, żeby coś się przeterminowało, niż trafiło w inne ręce? pff!) Na L'biotice był szał, oj był. Widziałam ten kosmetyk na prawie każdym blogu. Kiedy entuzjazm i zainteresowanie spadło, ja postanowiłam wziąć tę małą 10 ml tubkę w obroty i sprawdzić, czy pomoże moim rzęskom. 
Jak na razie nie mam zastrzeżeń, prócz...No właśnie. Dwie rzeczy mi nie pasują. Po pierwsze konsystencja - zdecydowanie za tłusta, za ciężka, czasami skleja mi rzęsy, osadza się na całej powiece. Po drugie samo opakowanie i sposób aplikacji - myślę, że lepiej zamiast wyciskanej tubki sprawdziłoby się opakowanie, jak w przypadku zwykłego tuszu do rzęs. Szczoteczka - tego mi brakuje. Może wtedy nawet konsystencja byłaby znośna, a nie taka zbita, trudna do rozprowadzenia, lepka, nieprzyjemna...wrrr
Zobaczymy, co będzie. Odżywka ma pogrubić, wydłużyć i zapobiec wypadaniu rzęs, dzięki aplikacjom przez 30 dni. Ciekawa jestem, czy chociaż wydłuży rzęsy. Na pewno dam Wam znać :) A co Wy o niej myślicie? Spełniła Wasze oczekiwania, czy jednak nie za bardzo? Miłego piątku! Hura! Weekend! 
rzęsy z dziś, jedna warstwa tuszu Youngblood 

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jakie będą efekty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już od miesiąca dzień w dzień nakładam na rzęski olejek rycynowy i bardzo pomógł moim rzęskom :) stały się gęstsze i grubsze

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak moja siostra w swoim czasie też wolała by cokolwiek się przeterminowało niż dać to mnie ;D
    Jestem ciekawa jak ta odżywka się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie niestety nie było szału a niestety efekt był nawet odwrotny :( Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jeszcze nie ma takich problemów, dlatego bardziej zainteresowałam się tą perłową kreską :> w jaki sposób została wykonana i przy pomocy czego? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa jest to eyeliner nieznanej mi za bardzo firmy N.Y.C :) napiszę o nim niedługo :)

      Usuń
  6. u mnie nie dała rady... teraz xlash poszedł w obroty :)

    OdpowiedzUsuń