3 lutego 2012

Olejki; zastosowanie; Olejek ze Slodkich Migdalów

Cześć! :) Mam dla Was mnóstwo recenzji, ale zacznę pomału, o każdym produkcie osobno. Będziecie jeszcze miały okazję poczytać o kosmetykach  ze sklepu Ukraina Shop z bardzo ciekawym asortymentem :)  Na pewno w najbliższym czasie przedstawię Wam również kosmetyki znanej firmy Delia i wiele, wiele innych.  Chciałabym, aby na blogu były przeróżne recenzje, stąd nowe współprace, nowe zakupy, zainteresowanie kosmetykami. I oczywiście chęć poznania produktów,  które wcześniej widziałam tylko w internecie lub na półkach w sklepach. Ogólne muszę powiedzieć, że odkąd zaczęłam prowadzić bloga moja wiedza kosmetyczna wyjątkowo wzrosła, zaczęłam się lepiej malować, w miarę możliwości zwracam uwagę na skład i wypełniłam bezcelowe siedzenie przed laptopem oglądaniem nowych postów u Was. Świetna sprawa. 
Każdej kobiecie polecam blogowanie! :)
Olejkami zainteresowałam się niedawno. Myślałam, czy rzeczywiście są takie dobre, czy to trochę przereklamowane. Z jojoby, kokosowy, migdałowy..Do włosów, ciała. Wydają się być bez wad, idealne.
Jak to z nimi naprawdę jest? 
Dziś chcę Wam napisać przede 
wszystkim o Olejku ze Słodkich Migdałów
Pisałam Wam kiedyś o olejkach Vatika, jednak nie o takich chcę mówić w tym poście, tylko o olejkach 100%. Miałam okazję zrobić recenzję na temat Olejku Jojoba. Byłam z niego bardzo, bardzo zadowolona! Zajrzyjcie do posta, on był właśnie IDEALNY :)
cena: 11, 80 zł
pojemność : 20 ml (dostępne także w wersji 50 ml, oraz 100 ml)
W 100% naturalny
do kupienia: TUTAJ, sklep Ukraina Shop
Właściwości olejku ze słodkich migdałów:
Nawilża i regeneruje skórę, przez co świetnie nadaje się do masażu.
Świetnie wygładza i ujędrnia. 
Wzmacnia cebulki włosów, nadaje im połysk i zdrowy wygląd.
Wykorzystywany jest do redukcji zmarszczek, przy zapaleniu skóry, do leczenia odleżyn, oparzeń, ran i likwidacji opryszczki.
Posiada właściwości uspokajające.
Jest stosowany jako dodatek do żywności ;)

Kilka ważnych informacji:
Nadaje się do każdego rodzaju skóry.
Nie podrażnia, jest bardzo delikatny.
Nie daje efektu ciężkości, szybko się wchłania.
Powinien być wykorzystany 
po ok. 6 miesiącach po otworzeniu opakowania.
Średnio, zawartość procentowa tłuszczu w olejku migdałowym
 wynosi nawet do 55%. 
Ma postać syropowatej jasnożółtej cieczy, 
o łagodnym, słodkim zapachu.

Jak stosować olejek ze słodkich migdałów? :)
Do wyboru mamy wiele opcji. Zależnych przede wszystkim od potrzeb naszego ciała i włosów. Jedni mają problem z suchą skórą, inni ze zniszczonymi włosami. A jeszcze inni są ciekawi każdego efektu i do tych właśnie osób ja się zaliczam. Moja skóra nie jest w idealnym stanie, o włosach już nawet nie wspomnę, wiec czemu nie? 

Olejku używałam jako:
+ dodatku do zwykłego balsamu; mam efekt porównawczy samego balsamu i balsamu z olejkiem
+ kosmetyku bezpośrednio na włosy
+ dodatku do żelu pod prysznic
+ dodatku do odżywki do włosów (również efekt porównawczy)
Efekt i krótkie podsumowanie:
Włosy:
Olejek jojoba miał właściwości przede wszystkim oczyszczające. Olejek ze Słodkich Migdałów świetnie nawilża włosy. Radzę dodać go do odżywki lub szamponu, ale też stosować bezpośrednio na włosy na noc i rano zmyć. Jego działanie zauważycie już po kilku dniach. Dodatkowo pozostawia piękny zapach na długo :) Ja stosowałam go 3-4 razy w tygodniu. Jeśli macie włosy  cienkie, którym brak objętości radzę używać go do 2 razy.


Ciało:
Tu również muszę zwrócić uwagę przede wszystkim na działanie nawilżające, ale też na regenerujące i łagodzące. Olejek jest  genialny właśnie teraz, gdy przyszły prawdziwe mrozy. Macie jakiś kiepski balsam do ciała? Tak?
To dodajcie do niego kilka kropelek olejku ze słodkich migdałów :)
Ja zauważyłam, że moja skóra jest w o wiele lepszym stanie. 
Porządnie nawilżona, zregenerowana, nieco ujędrniona! Takiego balsamu z olejkiem używam codziennie. Bezpośrednio balsam używam tylko na noc. Bardzo dobrze się wchłania, wiec z żaden sposób mi to nie przeszkadzało. 


Twarz:
Myślałam, że w ten sposób nie będę sprawdzała działania żadnego olejku, ponieważ mam skórę mieszaną. Często się błyszczy, wymaga porządnego oczyszczenia. Zrobiłam wyjątek i nie żałuję! :)
Olejek nakładałam na noc, a rano budziłam się ze świetnie nawilżoną i gładką skórą. Dodatkowo olejek nie pozostawił nawet tłustego filmu!


OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW TO IDEALNY NAWILŻACZ! :)))
Polecam Wam, jeśli macie problem z suchą skórą, czy włosami. Naprawdę może zdziałać cuda! To taki niezbędnik na każdej kosmetycznej półce!
Miłego dnia! :* 

17 komentarzy:

  1. Myślę, że byłby idealny do olejowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam olej ze słodkich migdałów w swojej mieszance do olejowania włosów. Świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś olejek ze słodkich migdałów, b. dobrze sprawdzał się na skórki w okół paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, ja właśnie walczę ze skórkami.

      Usuń
  4. przydatne informacje, mam olejek ze słodkich migdałów, kupiłam do masażu przy zabiegach na dłonie i stopy, ale zupełnie o nim zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zachęciłaś mnie tą recenzją, nie pogardzę nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się zaopatrzyła w jakiś olejek. Migdały muszą ślicznie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. olejek brzmi bardzo interesujaco, a zapach?ma jakis zapach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach nie jest bardzo intensywny, jednak można wyczuć taką delikatną słodką nutę migdałów :)

      Usuń
  8. coś mi się wydaje, że moje włosy byłyby zadowolone gdybym sprawiła im takie nawilżenie :) czuję się zachęcona do zakupu :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  9. oo fajna sprawa..olejki są super...i co najlepsze działają!

    OdpowiedzUsuń
  10. też się skuszę na taki całkowicie naturalny olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam jeść migdały...ale taki olejek też z chęciom wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. dzis wlasnie sie mu przygladalam ale jeszcze sie na niego nie skusilam:) fajny poscik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pachnie makowcem :-) ja smaruje nim paznokcie i wcieram w skorki. skorki b. szybko sie polepszyly! mialam poobdrapywane, pelno ranek etc. juz po 1 uzyciu wsYsztko zlagodzone, polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam ostatnio próbkę tego olejku i będę testować na włosach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy komentarz! :)